Eminekelesogz Kizlar 2. Doz oldum 5 gun geçmesine ragmen kolum parmaklarima kadar ağrıyor bu normal mi bu durumu yasayan var mi?
Eminekelesogz Ludmila yaa ne guzel ben kolumu kaldiramiyorum ya ebeyi aradim normal diyor ama 5 gun olmasi normal mi ya
Hamileanne01 Ludmila bende bugün ilk dozu oldum eve gelir gelmez parol içtim çok şükür şimdilik bir şey yok
Leylasiva21 Eminekelesogz benimde tam tersi ilk dozu oldum 1 hafta agirdi ikinci dozu oldum hiç hissetmedim
EssoSavve Eminekelesogz valla benimde çok uzun sürmüştü ilk doz ateş halsizlik sol tarafımı hissetmiyordum fazla takılmayın normal yani. 2. Doz da ağrıdı benim ama 3 gün falan sürdü
Eminekelesogz miracle87 ilk gebelikte 2 doz sonrasinda 3 yildan once olursa 2. Gebelik 1doz yeterli oluyormus