Nuuur0 Hanımlar merhaba 🌸 Artık 35. Haftalık olduk sayılır ve hastane çantası için anne çantasına neler koymalıyım? Yüksek belli iç çamaşırı yoksa normal mi koymalıyım?Sıcak su torbası ve kahve mutlaka koyun diyorlar. Sizce neler olmalı ? 😊
HHhhK Nuuur0 sezaryen olacaksaniz kesinlikle yuksek bel iccamasiri yada depent gibi kulot bezlerden alabilirsiniz cok rahatlik oluyor sucak su torbasi neden gerekiyo anlayamadim ama kahve iyi olur anestezi doktoru neskafe kahve ic dekusti bas agrisi vs olmamasi icin
daphnesmomm Nuuur0 ben de 36. Haftamın içerisindeyim,doktorum depend koyabilirsin,kullanımı daha rahat dedi. Nolur nolmaz yanına 2 tane de yüksek bel iç çamaşırı da koydum