Kızlar 38+6 yım şuan pazartesi ve bugün kontrole gittim doktor iksiinde de çatı muayenesi yaptı ve acıdı yani kendimi kastım biraz ilerletince bağırdım da. Bugün de doktorum normal doğuma psikolojik olarak hazır olmadığımi söyledi.
Çatı muayenesinde sıkıntı yaşayıp normal doğum yapan var mı aranızda çok kafam karıştı