lemonsmother ilkbebekim bu zamana kadar hiç bişey yoktu. 2 gündür durduk yere sadece öğürmeler başladı. Kendi Halime gülmeye başladım 😩
denizasigi ilkbebekim ayyy evet biz de fasulyeyizzz 8+2 🥰🥰 mide bulantısı yanması cabasi zaten yemek dahi yapamıyorum 😔 Allah yardımcımız olsun 🥺
ilkbebekim lemonsmother valla bende de hiç mide bulantısı yoktu iki üç gündür başladı :( mide yanması yaşıyordum şimdi bir de mide bulantısı çıktı. Yemek yapamıyorum her şeyden tiksiniyorum çoğu zaman mutfağın önünden bile geçemiyorum :’(
ilkbebekim denizasigi benim de 8+2 😊 aynen öyle Allah yardımcımız olsun ya, eşime yemek hazırlayamıyorum iftar sahur kendi işini hallediyor mecbur. Kıyamıyorum ama mide bulantısı tikainme hissi mahvediyor ya