RaYaRY öncelikle iyi düşünün iyi olsun inşallah🙏🌸30 dan sonra bazı doktorlar başlıyor. Benim en son ki randevum 32+2 ye denk gelmişti Allah’a şükür bir sıkıntı yok ama yine de nst ye aldı beni. Orda da normal çıktı her şey 3 hafta sonra gel dedi .. bence rutine girdik sanırım öyle erken doğum riskim var diyip endişe etmeyin Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🌸🙏