Arkadaslar yardımınıza ıhtıyacım var bugun kontrolum vardı kılosu 1900 cıktı ve suyum ust sınırdaymış doktr herseyı yasakladı aslında şekerim faln yoktu yani hersey normaldi ramaZanda tatlıyı bıraz kacrdım acıkcası doktr erken dogumu tetıkleyebılr dedı ve haftaya nst ıstedı korkmaya basladım basına boyle bısı gelen tecrubelı annelerımız varsa yardım ıstıyorum su fazlalılıgı sıkntı yaratırmı kılosu ıyımı doktrdan cıktıgımdan berı morelım cok bozuk normalde hazıran sonunda dogum daha kucuk 😥