Kızlar merhabalar 🥰 17 haftalık gebeyim az ayakta fazla kaliyim karnımın içi yanıyor sancılarım artıyor ve belim ağrıyor doktora söyledim karın içi yanması ilk kez duydum diyo🙄👀 ama başına gelenler beni çok iyi anlayacaklardir yanıyor resmen riskli bir gebeliğimde yok sadece bu hafta doktora gittiğimde plesantada damarlasma var dendi oda şuan için hiç bir sorun teşkil etmiyor haftam küçük olduğu için bu ağrılar ve sancılarım ile nasıl başa çıkarım eşime her gün sancım var demekten yoruluyorum adam da bıktı 😢 fikir ve tecrübelerinize gerçekten çok ihtiyacım var 🤲🥰