Yesilim23 ben eminönü havuzlu handan aldım indirimdeydi 250₺ ye kapalıyım ama diz altında aldm daha uzunları var ama salkım saçak durur yatagın içinde darlanırım dye uzanmadım hiç. Kalktıgımda yürümek içinde altlı üstlü takım aldım üstüne sabahlıgı giyer yürürüm. Evde de kısa kollu takımlarm var zten