Yaseminaykt Aah canım sakın kulak Asma oyle deyimlere. bende 5inci haftada ögrendim Hamile olduğumu ve senin gibi korkuttular benide, fakat 1 hafta sonrası gitigimde kesesini görüp bir hafta sonra gene gidipte kalp atışlarını duyduktan sonra içim çok rahatladı. Yani dış gebelik 10 kadinda yüzde 1 gözüken birşey hamileliğinin tadını çıkar hep mutlu ve pozitif ol Allah’a dua et herşey gönlünce olur insallah🙏🏽🙏🏽