39+3 haftalığıım bugün son kontrolüm vardı doktorum 5-9mayıs arasında şehir dışında olacakmış normal şartta 41 haftalığa kadar bekleyecektik ama şehir dışında iken sancım olursa diye riske atmak istemedi bende kabul ettim sonuçta haftasını doldurmuş olcak ama aniden söyleyince bir heyecan bastı ikinci doğumum ilk doğumum da ntsde sancı çıktığı için yatmıştım suni takmışlardı suni sancıyı biliyorum zaten ama tek korkum ya açılmazsa sonuçta ilkinde kendi sancım vardı 2 - 3 cm açılmam vardı sadece suni sancı ile açılma olur değil mi