Kızlar merhaba söylediğim üzere dun polikistik over teşhisi kondu hormon testi yapıldı hepsi normal fakat amh 5 45 cikti bunun dışında reglim de 30 35 günde bir geliyor zaten. Dun doktor kilo vermene yardımcı bir ilaç vericem dedi ve glukofen verdi. Bunu kullanan insanlar bıraktığında adet olamadiklarini yazmis.. böyle bir yan etkisi mevcut mu acaba? Korktuğum için kullanmadım ilacı?