Merhaba kızlar,
Bugün kontrolüm vardı ama doktor bey hastalanmış ( 1 buçuk aydır doktorum piyasada yok , ya covid ya grev ya yıllık izinde ) başka bi doktora muayene olmak zorunda kaldım . Normal bugün adet tarihine gore 33+5 im doktor kalça haftaliksin dedi yat bakalım dedi , sonra sen ne 33nden bahsediyorsun doğum yakın dedi ve 36+1 olduğumu söyledi Zaten sabahtan beri doktorlara yalvarmışım ağlamaktan mahvolmuşum şimdi böyle birşey söyleyince panikledim , eşimde işinden dolayı yanından gitmek zorunda kalmıştı ne yapacagimi şaşırdım . Madem ben 36 haftaligim neden hiç nts ye girmedim , yani bebegin kilosundna dolayı mi öyle dedi yoksa kanala girdi hiç birşey anlamadım ve ağlamaktan canım çıktı. Basına böyle birşey gelen var mı ? Erken doğum riskim mi var yada kaç haftaligim ? Ultroson görüntüsü koyuyorum bana yardımcı olabilecek varsa en azından ici mi rahatlatabilecek 🙏
( Not : Devlet hastanesine gidiyorum ve çok pişmanım )
https://imgyukle.com/i/RhNSsA
https://imgyukle.com/i/RhNuF1