Kızlar son adet tarihimi göre bugün 6+3 üm. Pazartesi alttan ultrasyon ile ilk kez gördük keseyi. 2 gün öncesi alttan görülmemişti) Bugün tekrar doktora gittim.kese vardı bebek yoktu. Çok üzüldüm gerçekten. Haftaya gel dedi hoca bebeği göremezsek boş gebeliktir , anestezi ile kürtaj yaparız duymazsın dedi. Acaba pazartesi daha yeni görülen kese bebek için de mi geç görünür diye içimde heyecanını yitiren bir umut var ama tabiki herşey de Allahtan.. Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum