Mervetolga92
Kızlar 19+0 oldum . Dünden beri göğüslerimin küçüldüğünü hissediyorum .Normal mi bu başına gelen varmı? Sanki şişliği indi gibi
Gaye
Bende öyle hissediyorum belkide karnım büyüdüğü için bana geliyordur diyorum
denizefe
keske benımkıde kuculse 😂 hamılelıklerımde goguslerım 100beden oluyor 🤦♀️