Selam kızlar.. 25 haftalık gebeyim bugün 50 mg şeker yüklemesi yapıldı. Sonuc 186 çıktı. Doktor dahiliyeye yönlendirdi orası da 2 hafta sonra açlık toklu şeker kanı vermemi ve diyetisyene gitmemi söyledi. Diyetisyene gittim o da diyete başladı. Daha önce bu durumu yaşayan var mı. Düzelme oluyor mu