Kızlar Bugün kontrolüm vardı 39+1 olduk fakat doktor bebeğe çok iri diyor 3950 gözüküyormuş şu an nst de çok az kasılmalar var ve hiç açıklık yokmuş ne yapacağımı bilmiyorum doğurabilecek miyim yoksa hiç sancı çekmeden sezaryen mi olmalıyım çok kararsızım ☹️☹️ Açıklığa bakarken dahi çok ağrı oldu biraz da bağırdım bebek de iri Nasıl olacak böyle 🙇🏼♀️🙇🏼♀️