Aslii_rc Güzel anne adayları ve tecrübeli anneler Yazın doğum yapacak olanlar yada yapmış olanlar malum bebekli evde klima açılmaz evin sıcaklığını düşürmek için bebek için ideal dereceye getirmek için ne yaptınız ? Soğuk buhar makineleri işe yarıyor mu ?
Eda4119 Aslii_rc bizimde ortalama bir ay son doğum yaza denk geliyor soğuk buhar makinası aldık bi kere kullandım beni serin tutmuştu yumuşakta kuruluk olmadı biraz daha kullanınca anlayacağız
Aslii_rc Eda4119 ayy çok teşekkür ederim cevabınız için peki hangi marka ve modeli tercih ettiniz önerir misiniz 🥰
Eda4119 Aslii_rc rica ederim canıım tabiki ebebekten weewell markası aldım indirimdeydi 350 falan geldi şuan fiyatı çıkmışta şuan için iyi bir kere kullandık zaten canm