Şu anda 38+2yiz . 12. Haftamda kız dedi doktorum. 15. Haftada doktorumuz izinli olunca başka doktora gittim soymadığım halde kesin ve heyecanlı bi şekilde %80 erkek dedi. 20. Haftamızda tekrar kendi doktoruma gittik o hala kız dedi. Başka da farklı bi doktora gitmedim 😁 hayırlısıyla kızımız olcak diye bekliyoruz bakalım 😇