Selam kizlar sonunda bugun dis hekiminin kapisini caldim,20 lik dislerim çürümüş cekilmesi gerekiyor kadin dogumdan konsültasyon istedi ve dis hastenesine gidip cektirmemi soylediler tabi enfeksiyon oldugu icin kanimdada crpm biraz yuksek cikmisti antibiyotik baslandi agri icin parol icebilcegimi soylediler kisaca boyleydi gebeliginde 20 lik dis cekimi yaptirqn vqrsa bilgilendirebilirmi zormu geciyor islem