Merhaba kızlar, 8 haftalık hamileyim hastaneye gittim kontrol için çocuğun hareketleri ve kalp atışlarını duyamadılar kürtaj için 2 gün daha bekleyelim dedi doktor belki gelişimi geriden geliyordur dedi. Bu durumu yaşayanlar var mı? Yardımcı olur musunuz lütfen