17+4. Bugün sağlık ocağına gittim kan ve idrar verdim ve tetanoz ilk doz oldum, kalp atımlarına baktı hemşire bebeğin biraz aşağıda dedi ama bu zamana kadar kendi doktorum böyle bir şey dememişti hep aynı yerlerde gün içinde çok yer değiştiriyor ellediğimde farkediyormuş, çok aşağıda olsa ya da bu sıkıntı oluştursa doktorum söylerdi özel hastaneye gidiyorum. Bebeğiniz elinizle hissettiğinizde nerede oluyordu göbek değilimden 2 cm aşağıda bazen aynı izada sağa ya da sola gidiyor bazen daha yukarılara çıkıyor korkmalı mıyım bilemedim başına gelen var mı