Aliyegunes Kızlar carsamba günü doktor muane eeti rahim ağzını en az 40var dedi ölçmeye gerek yok dedi bugünde acile gttim uyuşmazlığı ignesi olmak için oradaki kadında 33olctu normalmi szce
Asil28 Aliyegunes kaç olacağını bilmiyorum ama 33. Haftada sancım başlamıştı doktorum baktı kısa olsaydı ciğer geliştirici iğne yapacaktı. 36 çıkmıştı iyi şu an dedi. Şu an 38+4 olduk bir sıkıntımız olmadı. Kendi doktoruna bi daha görün istersen.
3oglanannesi Aliyegunes normal 30 lar dan sonra 30mm civarı oluyormuş zaten 25mm altı risk yatın dinlenin bol bol ayakta kalmayın fazla
Aliyegunes Asil28 şuanda bı sıkıntı yok gideblirisniz dedi ama bilmiyorum kafama takildi bebekte ters bilmiyorum randvu alicam tekrar olmadı