Mucizesinsen Merhaba doktorum Fetal DNA testi istedi. Bişeyden mi şüphelendiniz diye sordugumda da hayır ama yaptırmanı öneririm dedi. Kafam cok karıstı sizce yaptırayım mı? İkili teste de güvenmiyorum Fetal yaptır diyo
aslansmommm Mucizesinsen ben yaptırmadım ikili ve üçlü istedi doktorum ikisi de düşük risk çıktı daha başka bişey ister mi bilmiyorum henüz. Benim bildiğim fetal dna tarama testlerinde yüksek risk çıkınca netleştirmek adına yaptırılıyor ya da bunlarla uğraşmıyım paramda var dersen direk onu yaptırabilirsin tabi bide başka doktora danış istersen çünkü ikili için ense kalınlığı burun kemiği vs bakılıyor 12. Haftada bunlarda belirleyici olabiliyor
anne96 Mucizesinsen Bir şeyden şüphelense söylerdi bunu söylemek zorunda zaten ne gördüyse doktor bunu söylemek zorunda bir şey oldu da söyleyemiyorum diye bir sey olamaz
Nazlimom Mucizesinsen bence direk fetal dna mantikli benim 2li 3lü temiz çıkmıştı detaylıda burun kemiğinden dolayı down sendrom dan şüphelendi doktor test yaptırdık temiz çıktı bebeğimde sağlıklı doğdu
ozlem_d Mucizesinsen Ben yaptırdım. Eğer durumunuz varsa yaptırın uğraşmazsınız. Cinsiyeti de erkenden öğrenirsiniz. Ama o parayı vermek de üzüyor insanı gerçekten. Ben zaten her şeye razıyım diyorsanız da ikili üçlü yaptırırsınız.
Mucizesinsen aslansmommm bişey den mi şüphelendiniz dedim hayır ama yaptırsam iyi olur dedi bende yaptırmak istemiyorum açıkcası cok pahalı ne yapacagımı bilemedim
aslansmommm Mucizesinsen normal tarama testlerini yaptırmak istediğini açıkça söyle bence o zaman eğer senin fikirlerine önem vermezse değiştir derim. Tarama yaptırmayan doktor duymamıştım hiç 🤷🏻♀️
Burcinsaillard1 Mucizesinsen valla güncel fiyatı 7.000-8.000 TL arası istersen yaptır 😃 ki hiç gerek yok akraba evliliği yada ailede herhangi genetik hastalıklar vs yoksa iki tarafta da