32+5 günlük ikizlere hamileyim serklajlıyım erken doğum riskim var doğum kanalındalar 🥺 dün sabah normal kontrole gittiğim de nst de sancım çıkmıştı doktorum yatış verdi 2 doz ciğer geliştirici yapıldı serumla ilaçlarla falan sancılar azaldı taburcu oldum çok şükür 🤲 34. haftada da serum olarak magnezyum takviyesi yapalım dedi beyin gelişimi için çok önemliymiş bizde tamam dedik. Yaptıranlar var mı aranızda