Snybnli Kızlar doktor 5 mayısa gün verdi o güne kadar normal doğum için beklicez. Normal olmazsa sezeryan olucam 😊
Merciimek 38+4 deyım benım doktorunda 5 mayısta karar verıcek normal Dpgum beklıyoruz gelmeSe sunu sancı verecek 🥲🥲