Kızlar benim bebişe doktor 12 haftalıkken gittiğim de kıza benziyo dedi 15 haftalıkken bugün başka bi doktora gittim o da henüz küçük cinsiyet pozisyonun da değil ama kıza benziyo dedi. Ben kendimi kıza çok alıştırdım sürekli bişeyler almak istiyorum kız elbiseleri de çok tatlı ismi bile belli ama ya sonradan değişirse diye de bi tereddütteyim. Sizce değişir mi ki iki farklı doktor da kıza benziyo dedi çünkü