Bebisineklerken Arkadaşlar sürekli bastıra bastıra kaşımak istiyorum çok fenayım böyle olan var mı, ya da ne yapabilirim bilen var mı? Çatışmaktan da korkuyorum kaşırken ama elimde değil 😔
Bebisineklerken Burculu_11 😔 gerçekten allah yardımcımız olsun zor bi durum ben de bebek yağı sürüyorum anlık hafifliyor ama sonra yine ayni