Miraygvrcn Kızlar 32+4 üz bebeğin kafası aşağı doğruymuş, böyle olan var mı? Çok mu erken aşağı döndü acaba. İlk gebelik olduğundan acemiyiz
Smyye1B Miraygvrcn Benimki 24ten beri aşağıda her kontrolümde doktor Bi sorun olmaz kanala gitmediği sürece dedi.
Bkyya Miraygvrcn 32+3üz dün kontrolüm vardı baş geliş dedi 3 hafta önceki kontrolüm de de baş geliş demişti kafası aşağıdaydı Bi problem yok herşey normale uygun dedi 🤗 inşallah öyle olur ama sonradan dönme ihtimali de oluyormuş sanırım
hamilelikyolculugum Miraygvrcn benim 26. Haftadan itibaren başı aşağı pozisyonda 😁 doktorumuz çok normal olduğunu söyledi. Kafa daha ağır olduğu için genelde erkenden baş aşağı dönebiliyormuş bebekler.
Miraygvrcn ipekveatlas aaaay inşallah bende siz gibi 39 u görürüm korkuyorum erken falan olur diye 🙏🏻🥰
Sm1347 Yoo zamanında dönmüş. Benim ilk gebelikte 32 den beri dönmüştü. 41 de doğum yaptım. Şimdi yine 32 de gittiğimde dönmüştü
Miraygvrcn Sm1347 her gebenin erken doğum riski vardır ama bir tık önde sadece dedi o yüzden korktum biraz bende inşallah siz givi olur benimde 🥰🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Deletedmom52620 Miraygvrcn yok bu haftalarda normal doğum pozisyonu alması artık son zamanları olduğu için bebekte vücudunda kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor Allah’ın izniyle birşey olmaz.
ipekveatlas Miraygvrcn valla ben de korkuyorum diye diyodum ki inş dönmez baş aşağı bi gittm doktor doğum pozisyonunu almış bile dedi hic farketmedim bile. 1 cm acıklıkla 2 haftadır geziyorum tıkk yok😂
Miraygvrcn ipekveatlas ay ben biraz bayram temizliği falan da yaptım yatınca canım sıkılıyor 😀 o yüzden korktum ya
Miraygvrcn hamilelikyolculugum evet gerçi orası da doğru kafa ağır olunca haliyle aşağı dönüyorlar hemen 🥰🥰