Kızlar önceden boş gebelik geçirdim pihtilasma çıktı oksapar iğne kullanıyorum bu gebeligimde aile hekimine yazdırıyorm durmadan randevu almamak için aile hekimim reçeteye indirimli şekilde oksapar yazıyor ve 48.50 tl ye alıyorum bir kutusunu ama rapor çıkarttırmak daha iyiymiş merak ediyorum rapor cikarttiranlar kutusunu kac tl ye alıyorlar ücretsiz mi oluyor yoksa ücretli olup kac tl ödüyorsunuz??