Guler123_ Kızlar uygulamaya göre 34 haftalığız ama doktorun söylediğine göre 33 haftalığız peki çatı muayenesi ne zaman yapılıyor yarın kontrolümüz var sizce yarın ne gibi şeyler yaparlar NST ya da ÇATI muayenesi yapılır mı
yeniklasor Guler123_ 35+0 da nst ye girdim ilk kez düzensiz hissetmedigim sancılarım çıktı o gün çatı muayanesi yapmadı 5 gün sonra tekrar nst için gel dedi ve bu sefer daha çok sancım çıktı böyle olunca dogumhaneye git açıklığın var mı diye bakılsin dedi çok şükür ki hiç acikligim çıkmadi. Nst ye göre bakılır diye düşünüyorum yani benim öyle oldu
Minnak34 BusraAltin ben yarın nst giricem 35 hafta. Çatı muayenesi yapar mı acaba biraz ağrılarım var kasıklarımda onu diyince çatı ya bakar mı
yeniklasor Guler123_ çatı muayanesi den cekiniyosaniz eğer ben hayatımda hiç ağda için bile kuaföre gitmemiş bı insanım utangacimdir ve bende çok korkuyodum acır mı diye ama inanın korkulacak hiç bişey yokmuş bu kadar kolay olucani bilseydim çok daha rahat olurdum ☺️
Guler123_ yeniklasor valla sırf belki çatı muayenesi yapar diye ağda randevumu bugüne aldım yoksa bayramdan sonra agdaya gidecektim