Bercan06 NazAkyol06 Biz ilk 34. Haftalıkken başladık ozamandan beri de her hafta 1 kez nstye giriyorum
Busraaltsoy NazAkyol06 33 haftalikken su an 35+1 haftalikbugun gene bağladılar cok sukur guzel çıktı 2 hafta sonra gel dediler