nurrr12 Kızlar oksapar iğnenin yazın sıcak havalandı muhafazasını nasıl yapıyorsunuz? 2-3 günlüğüne şehir dışana çıkacağız yanıma 2-3 tana alacağım çantama koyacağım arabada iğneye bir şey olur mu bilgisi olan yazabilir mi lütfeenn 😔
HeyMommy nurrr12 Ben şuan evde buzdolabında tutuyorum. Sizde arabanın torpidosuna güneş görmeyecek şekilde koyabilirsiniz
maviananas nurrr12 ben o iğneyi hiç kullanmadım ama soğuk havada muhafaza edilmesi gereken bir iğneyi annem kullanmıştı yanında buz aküsü taşıyordu siz de öyle yapabilirsiniz
bahar_ayax nurrr12 25°C’nin altındaki oda sıcaklığında ve orijinal ambalajında saklayınız. bende kullanıyorum normal yatak odamda dolapta tutuyorum
nurrr12 HeyMommy 25 derece oda sıcaklığında yazıyor kutusundan ama sen hep dolapta mı sakladın? Arabanın torpido gözünde sıkıntı olmaz değil mi?
HeyMommy nurrr12 Aslında ilk zamanlar unutmıyım diye mutfakta lavabo üstünde duruyordu. Sonradan çok güneş almaya başlayınca buzfolabına koydum daha güvenilir geldi bana. Hayır sıkıntı olcağını sanmıyorum hiç güneş almayan biyer olsun yeterki torpido zaten serinn olur