Slm kızlar 37+6 haftalığım. Devlette takipliyim 2. Sezaryenim olacak bugün kontrolüm vardı ama doktor bi türlü gün vermiyo daha erken diyo ama benim ağrılarım hep var ama şansıma kontröle gittiğimde sancı bi 60 a vurdu bi çıkmadı nst de bi taraftan da önümüz bayram olduğundan, ağrın ya da sancın olduğunda acilden giriş yaparsın diyo napacağımı şaştım çünkü sancım olduğunda belki karnım tok olacak acile gittiğim de o zaman nolcak beklemek zorunda mı kalcam? Sezaryen için ideal hafta kaç olur ki? Ayy kızlar çok panik durumdayım benimle aynı durumda olan var mı bana bi akıl verin lütfen