Merhaba 32 de çalışabilir raporu aldım bugün 34. Haftam çalışamaz raporu aldım ama sistemde ilk aldığım rapor gözüküyor bu yok 170 i muhasebemi falan aradım onlardada gözükmüyor hastane direk sgk sayfasından yaptığını söylüyor böyle bişey yaşayan var mı acaba ?