Esmanur53 Kızlar merhaba doğumdan sonra korse mutlaka kullanın diyorlar varmı bildiğiniz güzel bir marka
Hapyymami55 Esmanur53 bende bundan almayı düşünüyorum bundan kullanıp memnun olan veya olmayan varmı ?
iremss Hapyymami55 bu çok güzel sarıyo ama çok sıkıyo taktım mesela alttan üstten fırtlıyo fazlalıklar bundan önce başka şey kullanıp sonra buna geçmk bana daha mantklı geldi bu sefer öyle yapcm
Oelrlrkmemdmd Hapyymami55 bu göbeginn alt kısmınııı sarmaz kilot şeklinde göğüse kadar olanlar yada şortlu olanlardan alın