Rumuz_07 Kızlar elimin uzanamayacağı ve düşerim korkusuyla camları yeni taşıdığım evde silemedim. Bunun çözümü var mı nasıl siliyorsunuz çıkıp korkumdan silemem hayatta
annesinin_beybisi Rumuz_07 yüksek katsa bence hiç deneme ben açıkçası çok korkarım böyle şeylerden kenarlarda elimin yetişmediği yerleri ya sopanın ucuna bez takip olduğu kadar siliyorum ya da hiç silmiyorum bir başkasına da sildirmem allah muhafaza ne olur ne olmaz
FHKK Rumuz_07 Evim 4. Kat bende hiç dışına çıkıp silmedim silemem eşim siler sağolsun eşiniz silsin. Hamileyken de asla uzanma zaten sakıııınnnnn
Soruyorumm Rumuz_07 silmemek ve perdeyi çekip görmezden gelmek dünyanın sonu değil ya kirli kalsın zaten cam temizliği bi yağmura bakıyo kirlenmek için Zorla beynimize işlenmiş toplumsal normlar kime ne benim evimin camından pırıl oırıl olmak zorunda mı