Hamile olduğumu ilk öğrendiğimde sigara çok içmememe rağmen tamamen hayatımdan çıkardım , test yaptım pozitiv çıktı ve sagara paketımı çöpe attım bidaha hiç aklıma bile gelmedi,ama kahveyi çıkaramıyorum malesef ilk başlarda mide bulantısı kusma derken okadar aklıma gitmiyordu sabah bile içemiyordum ama şimdi mide bulantım geçti ve sürekli kahve içmek istiyorum . Eskiden günde ⅔ kez kahve içerdım özellikle sabahları çay fincanında kocaman bir kahve icerdim şimdi küçük kahve fincanında içiyorum ve sadece sabah içiyorum ama yeterli gelmiyor sanki en güzel kısmında bitiyor. Sonra günün geri kalanında aklım sürekli kahvede oluyor ama doktorum bir fincandan fazla kahve içmek bebeğe zararlı olduğunu söylüyor 🙈 çok zorlanıyorum 😂