Flz-cner98 Evet çok güzel değeriniz. Sınır 15 zaten. Bende kullanıyorum şuan iki kaybım var. Günde 3 kez alıyorum. İkinci kaybım kimyasal ve progesteron hormonum 6ya düşmüştü. Pıhtılaşmam yok ama doktor tedbir için oksopar ve duphaston verdi. Çok iyi bir ilaç. Bebek yoksa adet söktürmeye bebek varsada tutunmasını kolaylaştırıyor. Yani rahim duvarını kalınlaştıran bi ilaç