MerveEbru Melda_ckmk benim eşimde askeri personel o yüzden park beşik almayı düşünüyoRum canım zaten çok kullanışlı ve genel olarak en çok tercih edilen beşik o
MerveEbru Canpolat ayy benimkide o zamanlar doğacak ama çok kararsız kaldım kıyafet konusunda ince mi kalın mı alsam Ağustos yaz oluyor Eylül sonbahar 😃 sen naptın canım?
Canpolat MerveEbru gülüm benim bulunduğum bölge Eylül ayında bile sıcaklık 40 derece üstü oluyor ama kasım Aralık Ocak soğuk oluyor haliyle soba yakıyoruz bende e bebekten 2-3 tane 6 aylık olacak şekilde tulum alıcam 🙂
Canpolat Melda_ckmk canım benim eşim de askeri personel park beşik aldım açıkçası daha iyi sanki hem 4-5 yaşına kadar yatar ondan sonra bazalı yatak alırım daha iyi olur hep onda yatar
Betulsen34 Melda_ckmk biz bunu almistik canim. Cok fazla yer kaplamiyor. Kurumumu sokumu pratik ve soktugunuzde cok fazla parcasi cikmiyor. Gayet rahat. En az 2 yasina kadarda yatar. Uyku setide dahildi besige. https://ty.gl/9ewa7ofolx