Hello merhaba güzel minnoş kızceler🙈
Bugün aşılamada 8. Gün her ay her tedavide hep kan vericem zaman hamilelikte hayal kurardım aklımda hep geçerdi pozitif çıkacak sevinicez şöyle böyle bildiniz hayal ama galiba artık hep negatif görmekten hayallerim yok oldu 😂 bu sefer hiç pozitif çıkacak öyle böyle diye hayal kuruyorum ve düşünmez oldum aklımdan bile geçmiyor umudumuz ve ümidimiz bitti zaman mı oluyor anlamıyorum sizde durumlar nasıl adeti yaklaşıp geciken güzel anne adayları 😍