Birmeleginannesi32 7 haftalıkgebelikte kalp atışının yavaş olduğunu öğrendim acaba boyle olup düzelen vs var mı
gazetecimom Birmeleginannesi32 gayet normal. o haftalarda tek tek atar, büyüdükçe atışlar düzene giriyo
Sehrbnon12 Birmeleginannesi32 bende 7 haftada duydum ikizler benim kalp atısları yavas vs öyle seyler demedi doktorum ikisinin de kalp atıslarını duydum
Birmeleginannesi32 Sevgiiss bişey demediyse normaldir bence bana yavaş dedi ama bende duydum zaten büyük insan kalbi gibi atıyordu
Birmeleginannesi32 Sevgiiss 15 gün sonra gel dedi zaten kese içi kanama da vardı düşük tehliken var dedi ama önceki gebeliğimde de kanamam vardi ama kalp atımı kafama çok takıldı
Busemehmet27 Valla ben pazartesi gittim haftama göre 7 hafta olmam gerekirken 6 hafta bir günlük gözüküyor dedi kalp atımı da 94 dedi cuma gel dedi bugün de gittim 97 dedi çok yavaş dedi bilmiyorum artık baya ağladım ama umudum hic yok hayırlısı olsun
Birmeleginannesi32 Busemehmet27 hayırlısı olsun hakkınızda bende çok üzüldüm ama napalım sağlıksız ise sonra olacağına şimdi olsun 😢
Iremalya2 Busemehmet27 canım hiç öyle morelini bozma rabbime emanet et morelini yüksek tut ❤️❤️❤️ Sağlıkla alırsı. Kucağına inşallah
Zuzu04 Benim 7. Haftada kalp atışı çok cılız bi şekilde duyuldu küçük henüz normal dedi şu an 33. Haftamdayım
Busemehmet27 Hakkınızda hayırlısı olsun rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin ins 🙏 rabbim her isteyene nasip etsin hayırlısı olsun herseyin
Yenianneeee Bende doktora 7. Haftada gittim kalp atışı yavaştı, doktor suan normal geliştikçe kalp atışı düzenlenecek dedi. Doktora güvenin ama içinizi de ferah tutun