Geçen hafta şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim yüksek çıktı. Doktor bir haftalık diyet verdi. Ama biz bayramda memlekete gideceğimiz için bu programa uyamayacağım. Bende eşime gitmek istemediğimi söyledim. Ama biletleri iptal edemem parası yanar diyor daha gitmemize iki gün olmasına rağmen. Zaten uzun yol 10-11 saat sürüyor otobüs, birde öğlen bineceğiz bu sıcakta. Ben normalde de yola dayanamayan bir insanım birde böyle bir durumum var hiç gitmek istemiyorum. Kendi annem bile birşey olmaz diyor, resmen zorunlu bırakılıyorum