Kızlar 36+3 haftadayim doktorum 12 mayısa gün verdi doğum için ama içimden bir ses her an hersey olabilir diyor bebek biraz aşağıda kafası ağrım varmış gibi hissediyorum bayramdan sonra gideyim diyorum ama sizce ağdaya ne zaman gitmeliyim. Siz kaçıncı hafta da gittiniz ?? Ne zaman sonra doğum yaptınız