Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim doktorum kabuzlık şikayetiyle magvital toz verdi ama sanki ilaçtan sonra yoğun eklem ağrıları ve sancı oluyor. Yan etkisi olabilir mi kullanan var mı ? Birde erken doğum riskim var sürekli sancı halindeyim doğum sancısı olsa anlayamam