Arvenveannesi Ozgamzeoz hayırlı uğurlu olsun tebrik ederimmm 🥰 allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🌸
heleninannesi06 Ozgamzeoz gidin gidin ben gebelik süreci boyunca kullandım ilaç benzeri degerdeydi benimde düşürüyor hemen zaten 🙂🙂
EssoSavve Ozgamzeoz herkes yazmış yeni fark ettim 🤦🏼♀️ Dahiliye doktoruna da randevu almalısınız aynı zamanda bişi olmaz o kadar zamandan ama asla ertelemeyin bebek için çok önemli araştırabilirsiniz benim 8 e yükselmişti en yüksek dozdan başlandı ilacıma
Ozgamzeoz Gulcingezer çok teşekkür ederim canım benim darısı başına bu platformda seninle beraber çok bekledik rabbim o güzel haberi sanada yaşatır inşallah 🤲🥰❤️ Güzel haberlerini bekliyorum 😘
Gulcingezer Ozgamzeoz amin amin ins canim benim guzel dileklerin icin tesekkur ederm bana da dua et 🥰🥰🙏🏻
Ozgamzeoz heleninannesi06 şuan bebek için sorun olurmu yüksek diyince korktum biraz bayramda girdi ya araya o yüzden şuan gidemem bayramdan sonraya kaldı
heleninannesi06 Ozgamzeoz Kağan Kocatepeyi dinleyin tedirgin olmayın bayramdan sonra gider baslarsiniz hemen çok güzel bir haber almışsınız tadını çıkarın sadece ihmal etmeyin diye yazmak istedim 🌼🌼🌼🌼
cckdlk Hayırlı olsun canım. Tsh için euthyrox başlatır muhtemelen. Biraz yüksek. Gidebildiğin kadar erken git. Daha fazla yükselir yoksa