Sellly canım 36+ da gittik benimde doktorum kilosunu söyleyince kilolu bir bebek dimi diye sordum kendisine bacağı uzun uzun bacaklı bir bebeğiniz olacak dedi. Eşimde uzun boylu biri benim ailemde de herkes uzundur ondan sanırım sorun olmadığını söyledi ama yani normal bir şey miş