Beyza11122 ya genel de 3 ayı geçinde ay da 1 kilo alınması gerek diyolar ama ödem felan da oluyor canım çok çok fazla da değil ama dikkat et sonra vermekle uğraşmazsın eğer kilo takıntın varsa bende 24 olucan pazartesi 6 kilo aldım toplamda artık dikkat etmeye çalışıyorum yaz felan ödem topluyor insan yürüyüş yap hafif seyler tüket vs