Saçma gibi gelebilir belki size ama endişe ettim 20+4 günlüğüz bebeğim o kadar hareketli ki geçe hiç durmadan vuruyo sürekli karnımda dönüyo ayakta uzanırken otururken her şekilde hissediyorum en fazla 5 dk ara veriyo sonra devam ediyo bu kadar hareketli olması sorun mu normalde herkes hareket etmiyo der şikayetçi değilim ama korktum çok mu hareket ediyo diye iki gündürde hastayım bende uyuyamıyorum bebekte çok hareketli