Adileeselvi biraz uzun olabilir şoyle aciklaym 11 nde altima kacirir gibi oldum ama ilkinde de suyum sizma seklinde gelmisti suphelendim acaba sumu diye sabahinda kontrole gittim normal dediler ama 14 ve 15 i hic hareket hissetmedim yapmadigim sey kalmadi ozele gittim orasi suyumun gelmis olabilecegini ve bebegin suyunun azaldigini soyledi direk acile gittim ped falan verdiler ve suyum oldugu anlasildi yatis verildi 3 gun antibiyotik ve ciger gelistirici vurdular baktilar su akisi yok taburcu ettiler hareketlerini 1 2 degil en az 10 kere hissetmeniz lazim eger 10 dan az ise hic beklemeden acile gidin derim cunku ne olacagi belli olmuyor ben simdi 2 gune bir hastanedeym randevu bulamiyosamda acile gidip bebegimin sagligindan emin olup geri geliyorum eger suan gidemeyecek durumdaysaniz da sumu degilmi emin olmak icin turnusollu ped alabilirsiniz en azindan sudan dolayi olmadigini anlarsiniz ama acile de olsa gidin derim