Mehtap55 canım idrara sıkışınca çok normal bebek orada üstüne idrar taşıması Rahime zor geliyor idrarını sakın tutma Allah korusun kötü hastalıklara yol acıyo ben de bazen tutuyorum her yerde lavabo ya giremediğim için ama 31 haftalık oldum artık tutamıyorum bende yanımda pencereler kolanyalı hijyenik ıslak mendil taşıyorum öyle giriyorum dışarı çıkınca normal de hayata girmezdim ama bu hamilelik mecbur